: Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Новорыбин орта мектебі –бақшасы _____Мерзiм__»12.02.2020_№__21___
Тақырып__Сүйспеншілік өмірдің негізі
Құндылық:дұрыс әрекет.
Қасиеттер__Риясыз қызмет ету, аялап қорғау, құрметтеу
Мұғалiм: Аманжолова Г.А «5-6» сынып және «7-8» сынып
Сабақтың мақсаты: Адам бойындағы махаббат сезімін, өзіне, өзгеге деген сүйіспеншілігін танып, оны құрмет тұтуға баулу. Міндеттері: -махаббаттың бар адамға ортақ көп қырлы, оның тек қана адамға тән іңкәрлі сезім екенін білдіру; -адамды, табиғатты, өмірді сүйе білуге оны құрметтеп, қадір тұтуға баулу; -адамгершілікке, сенімділікке, сезімталдыққа, нәзіктікке тәрбиелеу; -
|
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер) |
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңi.(5Т ) Тыныштық сәтi. №2 –Нұрға бөлену Ыңғайланып отырыңыз, көзіңізді жұмыңыз денеңізді босатып тынышталыңыз. Көз алдыңызға енді атып келе жатқан шуақты таңды елестетіңіз. Сіз тауға алып барар жалғыз аяқ жолмен келе жатырсыз. Таза ауа, салдырлаған мөлдір бұлақ суы, құстардың сайраған дауысы, сіз жеңіл дем алудасыз, сіз күш қуатқа толысыз. Жер анаға, табиғатқа деген махаббат, сүйіспеншілік барлығы өзіңе деген махаббатпен тығыз байланысты. Күн шуағы сізге сәуле шашуда, самал жел сіздің шашыңызды тербетіп сізге көрік беруде. Бүкіл табиғат күші сізге өз махаббатын сыйлап, сізді таң нұрымен қарсы алады. Ал енді бұл күш сіздің бүкіл денеңізге сіңіп, қуат беріп тұрғанын сезініңіз. Бұл күшпен өзіңізге жақын адамдар мен достарыңызбен бөлісіп жатқаныңызды елестетіңіз, Бұл қуат сіздің өміріңізбен тығыз байланысты. Сіз әлемдегі ең бақытты жансыз
|
Баяу музыка қойылады |
3. Дәйек сөз. «Адам баласы өзінің жан дүниесін қайрымдылықпен қайғыны түсіне білу қасиеттерімен нығайтып шынайы өмір сүре білуі керек» С.А.Назарбаеа 1-топ; «Кластер әдісі»
2-топ; «Мозайка» әдісі Топтың алдына конферт беріледі конфертің ішінде дәйек сөз қилыған шашыранқы беріледі дәйек сөзді құрастыруы керек мағынасын түсіндіру керек. |
Слайд, интербелсенді тақта,А3,конферт |
4.С.А.Назарбаеваның: Өмірі мен шығармашылығы жайлы перезентация көру. Сұрақтар 1.С.А.Назарбаеваның туған күні қашан екен? 2.С.А.Назарбаева қандай қор мен басқарады? 3.С.А.Назарбаеваның қандай әңгімелерін және кітаптарын білесіңдер? 4.С.Алпызқызы жайлы тағы қандай ақпараттар білесіңдер? |
Слайд |
5.Әңгімелесу Сізді қалай жақсы көретінімді білесіз бе? Ұйықтау уақыты келді, ал кішкентай қоян ұзын құлақ үшін үлкен қоянды мықтап ұстады. Ол үлкен қоянды тыңдағанын білгісі келді. «Сізді қалай жақсы көретінімді білесіз бе?» - Әрине, сәби емес. Қалай білуім керек? «Мен сені жақсы көремін, солай!» - кішкене қоян қалың жіптерді кеңінен таратты. Бірақ үлкен қоянның ұзын лапалары бар. - Мен сізді жақсы көремін. «Уа, қаншалықты кең,» деп ойлады. - Сонда мен сені жақсы көремін, дәл осылай! - Ол барлық күш-қуатына жетті. - Ал сен - дәл осылай, - деді ол «Уа, қаншалықты жоғары,» деп ойлады. - Мен едім! Содан кейін кішкентай қоян болжап алды: алдыңғы аяқтарында сақина, сөмкесінің артқы жағы! «Мен сізді артқы аяғымның аяғына сүйемін!» - Мен сені таяқтарыңның түптеріне апарамын, - деп қоян үлкен көтеріп алып тастады.
- Ендеше ... Сонда ... Сізді қалай жақсы көретінімді білесіз бе ... Міне! - және қоян ұшып кетіп, тазалауға барады. -Мен сені сүйемін - сол сияқты, - деп қытырлақ қытырлақ болды, және ол секірді, ол бұтақтары бар құлақтарына жетті! «Бұл секіріс! Қоянды ойладым. - Егер мен мұны істей алатын болсам! «Мен сізді өзеннен өзенге дейін осы жолда алыс сүйемін!» - Мен сізді өзен арқылы және сол төбешіктерге арналған ... «Қаншалықты алыс», - деп ойлады ол. Оған тағы ештеңе келмеді. Мұнда бұталардың үстінде жоғары қараңғы аспанды көрді. Аспаннан тыс ештеңе жоқ! - Мен сені айға дейін жақсы көремін, - деп кішкентай қоян пышып, көздерін жауып тастады. «Уа, қаншалықты алыс ...» Үлкен қоян оны жапырақтың төсегіне қойды. Ол менімен бірге тұрып, түні бойы оны сүйді ... және оның құлағына шепкен: - Мен сені Айға дейін сүйемін. Өте ай ... және артқа қарай. Сэм МакБрэйнни Бір ананың жеті қызы (В.Сухомлинский) «Даналық сабақтары». Аудармалар
Бір ананың жеті қызы болыпты. Бірде олар алыста тұратын ұлына кетеді. Үйге бір аптадан кейін оралады. Үйге кірісімен қыздары бірінен соң бірі шешесін қалай сағынғандарын айта бастады. - Мен сені күн сәулесін күткен гүлдей сағындым,- деді біріншісі. - Мен сені бір тамшы суды аңсаған шөлдей күттім,- деді екіншісі. - Мен мамасын сағынып жылаған кішкентай балапандай болып жыладым,- деді үшіншісі. - Мен сенсіз гүл таппаған ара сияқтымын,- деді төртіншісі. - Сен менің түсіме раушан гүлінің түсіне енген шық тамшыларындай болып көріндің,- деді бесіншісі. - Шие бағын іздеген бұлбұлдай мен сенің жолыңды қараумен болдым,- деді алтыншысы. Жетінші қызы үндеген жоқ.Ол шешесінің аяқкиімін шешіп, аяқтарын жуу үшін су әкеліп берді.
2-Топ Сұрақтарға жауап береді 1. Әңгімеден не түсіндіңдер? 2. Қыздары аналарына сүйіспеншіліктерін қалай білдірді? 3.Жетінші қызы анасына сүйіспеншілігін қалай білдірді? 4. Сендер өз аналарыңа сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер? 2-Топ Мәтінді мазмұндайды. |
|
6-шығармашылық жұмыс 1-топ Анамызға арнап, өзіміздің ішіміздегі білдіре алмай жүрген риясыз сүйіспеншілігімізді хат арқылы жолдайық. 2-топ Отан Қорғаймын мен ,... Кең байтақ өлке ... Көсіле жатқан ... Сатпаймын мен ... Табиғат Жер ана бізге үн.... , Қорғаңдар әсем ..... Қорғап , сақта ….., күтіп , бапта ..... Сен бақытты ұлансың Анаң-күнің,... Әкең-өмір..... Сен бақытты.... Бәрі саған...
|
|
7.Рефликсия «Екі жұлдыз,бір тілек»
|
стикер |
8 . Топпен ән айту. «Айналайн» Авторы: |
|
9.Мұғалімнің сөзі.2 мин. |
|
Дұрыс әрекет
Дұрыс іс-әрекет – ақиқат негізінде сүйіспеншілікпен әрекет ету.
Бастауыш буын: шындықты айту, қарым-қатынасты бұзбау, жанжалдаспау, денсаулық және тазалықты сақтау (тек қана тәннің тазалығы емес, жанның тазалығы да қажет: таза ой, жақсы көңіл-күй), ата-анаға, мұғалімге, үлкендерге деген құрмет, тыңдау, батылдық.
Орта буын: жақсы әдет, ұқыптылық, өсек айтпау, шындық айту, басқалар жайлы жаман сөз айтпау (әсіресе жайлы өзі жоқ жерде), ұқыпты болу, жағымсыз әдеттердің қауіпті екенін түсіну, дұрыс тамақтану, өзіне сенімділік, әділеттілік, отбасындағы, мектептегі өзінің парызын орындау.
Жоғарғы буын: сүйіспеншілікпен және махабатпен, жауапкершілік және тәртіппен жұмыс атқару, өзінің бос уақытын тиімді пайдалану, қалаулары (тамақ, ақша, қуат) үшін жоғары шектілік, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік, шынайы көшбасшы қасиеті, әділдік, қоғамға риясыз қызмет ету. Біз тән емеспіз, осы тәнде тіршілік ететін рухпыз.
Жан тыныштығыы
Бастауыш буын: сыпайы, ашуланбайды, тыныштықта отыру тән, көңіл аудару.
Орта буын: дұрыс ырғақты демалу, салмақтылық, ашуды, сараңдық,жалқаулықты, басқара білу, өзін-өзі алдамау, шыдамдылық.
Жоғарғы буын: қарапайым өмір, жоғары ой, қалауларды шектеу, өзіне сенімділік, өзіндік меңгеру, өзіне құрметпен қарау, қарапайымдылық, жағымды ой ойлау.
Қиянат жасамау
Бастауыш буын: әрқашан көмектес,ешқашан зиян шектірме, жануарларға қамқорлық көрсету, ешкімді ренжітпеу, қауіпті заттармен ойнамау, топ болып жұмыс жасау.
Орта буын: басқа да мәдени құндылықтарды түсіну, толеранттылық, жылы шырай, бірлікте болу, мәдени мұралар туралы ескерткіш, қоғамдық құндылықтарға қамқорлық, қоршаған ортаға қамқорлық.
Жоғарғы буын: мәдениетке, дінге құрметпен қарау, тіршілік иесінің бірде біреуіне оймен, сөзбен, іспен қиянат жасамау, әлеуметтілік әділеттілік, шыншыл адам болу, жақсы азамат болу.
Мониторинг
- сабақтыңжоспарыныңболуы
- сабақтыталдауоқудыемесәңгімелеуді
- көзбе-көзқарым-қатынасжасау, жүректен-жүреккеөзараәрекеті, өлеңоқуғаболады.
- мұғалімеркінсөйлеуінеөзойынеркінжеткізуінеболады, бұлауызшашығармашылық,
- Әңгіменіқалайөткізугеболады?
- Сабақтыңбарлыққұрылымдықэлементі бар.
- Мұғалімніңстиліқандай?
- Сабақтағытәртіп
- Сабақтыңрухани-адамгершілікмәнініңашылуы
- Мұғалімніңшығармашылықтәсілі
- Жұмысдәптерініңжүргізілуі
МектепМониторингі
Мектептіңжалпыатмосферасы (директормен, мұғалімдермен, балаларменәңгіме)
Мектептегірухани-адамгершіліктәрбиебойыншаіс-шаралардыңұйымдастырылуы. Қарттаркүні, Мектепкебарамыз, Қайырымдылықакцияларыт.б.
Арнайыкабинеттіңболуы (парталардыдөңгелетеқоюкерек).
Кабинетте музыка қосуғашеңбердеотыруғаболады.
Мұғалімдекүнтізбелікжоспаржәнесабақжоспарыныңболуы.